BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vagtplanlægger til hjemmeplejen
Er du vild med vagtplaner, og motiveres du af at få tingene til at gå op i en højere enhed?
Brænder du for at blive en del af en arbejdsplads i stor udvikling, hvor du bliver en del af et tæt samarbejde med såvel ledelse som medarbejdere?
Kan du håndtere omstillinger og korte deadlines, og er du god til at se helheder og løsningsmuligheder i en omskiftelig hverdag?
Kan du samtidig tilslutte dig vores vision om at samarbejde om at få faglighed, kvalitet og fornyelse til at gå hånd i hånd, så vi sammen kan skabe en hverdag med flere smil hos både borgere og medarbejdere? Og ser du dig dig selv ind i de fire kerneværdier professionalisme – samarbejde – nytænkning og ordentlighed, som vi hver dag tilstræber at efterleve i Center for Akutfunktion, Hjemmepleje og Sygepleje? Så er det måske DIG, der er vores nye vagtplanlægger…
Hvem er vi?
Vi er en stor flok glade og kompetente social- og sundhedsassistenter samt -hjælpere og ufaglærte, som brænder for at gøre en forskel for borgerne i vores hjemmeplejedistrikt.
Vi mangler en ny vagtplanlægger, som skal samarbejde med os om at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen på bedst mulig vis, og som bidrager til at sikre kontinuitet og høj faglighed i vores daglige fremmøde, til gavn for både medarbejdere og borgere.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi løfter i flok og gør os umage hver eneste dag.
- Hos os er der plads til humor, og det er vores ambition, at vi skal smitte hinanden med god energi og arbejdsglæde.
- Tæt samarbejde med administrativ leder som i det daglige understøtter og koordinerer samarbejdet mellem vagtplanlægger og ruteplanlæggere, således at vi kontinuerligt har fokus på sammenhæng mellem fremmødeprofil og opgaver.
- Grundig introduktion til såvel arbejdsopgaver og systemer som til din nye arbejdsplads.
Ansvars- og arbejdsområder:
- Udarbejdelse af vagtplaner for plejepersonalet, herunder langtidsplanlægning samt sikre at dagens og fremtidige vagter er dækket med øje for overholdelse af overenskomst og arbejdstidsregler.
- Oprettelse og ajourføring af grundplaner med henblik på at sikre stabilitet og kontinuitet i driften samt sikre at normtiden går op.
- Vagtdækning ved såvel korttids- som langtidssygdom og ferie.
- Sikre optimal ressourceudnyttelse samt at vagterne dækkes af medarbejdere med det rette kompetenceniveau.
- Koordination og korrekt registrering af vagtbytte og ændringer til vagtplanen.
- Indberetning af præsterede løntimer og afvigelser i EG Optima.
- Kontinuerligt samarbejde og daglig dialog med ruteplanlæggere omkring personalebehov.
- Inddragelse af medarbejderne i forbindelse med vagtplanlægning i den grad, det er muligt for at tilgodese trivslen.
- Administrativ support af medarbejderne.
- Telefonbetjening.
- Dække ind for administrativ kollega ved ferie og fravær, hvilket bl.a. indbefatter administrative opgaver indenfor løn- og personaleforhold, journalisering, oprettelse af nye IT-brugere, bogføring, ajourføring af personalelister, indkøb af kontorartikler samt diverse administrative ad hoc-opgaver.
- Deltagelse i administrative møder på tværs af hjemmepleje og plejecentre i kommunen.
Hvem er du?
- Du er en ansvarsfuld, imødekommende og samarbejdsorienteret vagtplanlægger, som mestrer dialogen og den gode omgangstone, ligesom du er tydelig i din kommunikation.
- Du ser muligheder fremfor begrænsninger og har et kreativt og løsningsorienteret mindset i forhold til at få kabalen til at gå op.
- Du har et stort drive og griber gerne nye opgaver – og du kan arbejde selvstændigt og struktureret, har overblik og er god til at prioritere dine opgaver.
- Du har kendskab til principperne for vagtplanlægning samt FOA´s overenskomst og arbejdstidsreglerne på det kommunale område.
- Du er robust og håndterer udfordringer med ro og overblik, ligesom du står sikkert i og omkring uoverensstemmelser.
- Du trives med mange forskellige opgaver indenfor administration, du har flair for IT og meget gerne kendskab til EG-Optima, ØS, Sbsys og Nexus.
- Du er en god og loyal kollega, som bidrager til at skabe en kultur som gør det rart at møde på arbejde hver dag.
Vi leder efter
En vagtplanlægger med HK-uddannelse eller relevant sundhedsfaglig uddannelse.
Stillingen er på 35 timer pr. uge og ønskes besat 1. januar 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Vil du vide mere?
Hvis du er nysgerrig på, om stillingen er noget for dig, så ring til teamleder Anne Mette Lund på telefon 96 11 42 00 og hør mere.
Du er også meget velkommen til at kigge forbi og se vores arbejdsplads, hvis du har lyst.
Ansøgningsfrist
20. november 2023 kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt 23. november 2023.
Vi glæder os til at du bliver vores nye kollega!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holstebro Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Område Vest, Team Thorsvej, Thorsvej, 7500 Holstebro
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936863