Visitatorer til fast stilling til Myndighed Hjemmehjælp og Bolig

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holstebro kommune Myndighed Hjemmehjælp og Boliger søger to visitatorer 34 timer ugentligt til fast stilling med tiltrædelse 1. oktober 2023 eller før.

Vi søger en visitator, der vil være med til at skabe fremtidens Myndighed, så det bliver muligt for os i stadig stigende grad at skabe helhed for borgeren.

Jobbet er noget for dig, der kan holde overblikket på paragraffer, kan være i en travl hverdag og vil være med til at skabe rammen for, at vi kan levere velbegrundede og lovmedholdelige afgørelser Ligeledes vil jobbet for dig, der vil være med til at implementere forandringer som kommer til at præge myndighedsområdet i de kommende år. Vores fælles opmærksomhed er blandt andet rette mod arbejdet med et forventet paradigmeskifte inden for ældreområdet.

Vi søger dig, der er klar til at blive udfordret fagligt med udgangspunkt i serviceloven og kommunens kvalitetsstandarder. Du tænker rehabilitering og forebyggelse fremfor kompenserende støtte, og du forstår at sætte borgeres ressourcer i spil, så den bedste løsning for borgerne kan opnås. Du får dedikerede kolleger, som dyrker faglig sparring, samarbejde og værdsætter en uhøjtidelig stemning.

Vi er en Myndighed præget af høj faglighed og godt kollegaskab. Vi vægter flere smil i vores relationer højt, både i forhold til borgere, kollegaer internt og eksterne samarbejdspartnere.

Det viser sig ved, at vi sætter en ære i, at borgerne oplever sig hørt og mødt både på et personligt plan, og med høj faglighed.

Det handler om at udvikle fremtidens visitationsmodel bl.a. via faste teams, øge den rehabiliterende tilgang og understøtte borgernes individuelle færdigheder, så de generhverver et selvstændigt liv med høj kvalitet og værdighed.

I Myndighed, Sundhed og Boliger er vi 13 visitatorer med baggrund som sygeplejerske, fysio- og ergoterapeut, samt 2 administrative medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen med Myndighed Hjælpemidler og APV, hverdagsrehabiliteringsterapeuter, vores leverandører og mange flere.

Har du kendskab til følgende områder, er det en klar fordel
(Ellers beskriv hvordan du lærer og sætter dig ind i nyt stof)

  • Visitation til personlig og praktisk hjælp, madservice og indkøbsordning.
  • Visitation til midlertidige døgnpladser med fokus på optimalt brug af pladserne.
  • Visitation til dagcenter og daghjem.
  • Ansættelse af selvudpegede hjælpere.
  • Visitationen til kontakt tilskudsordninger efter §95.
  • Visitation til plejebolig og ældreboliger.
  • Visitation/information til pasning af alvorligt syge og døende.
  • Specialundervisning for voksne.

Vores forestilling om dig
  • Du er uddannet sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut.
  • Du har erfaring med myndighed i forhold til visitering af hjemmehjælp. Er ikke et krav, men bestemt en fordel.
  • Du er fleksibel i forhold til at indgå i afdelingens forskellige opgaveområder.
  • Du mestrer at kommunikere, så borgerne oplever sig mødt - også i pressede situationer.
  • Du har gode samarbejdsevner og lyst til at finde nye løsninger.
  • Du er stærk i skriftlig kommunikation, da vi lægger vægt på at afgørelserne lever op til juridiske krav og samtidig formidles i et sprog som borgerne kan forstå.
  • Du værdsætter at arbejde i et team, hvor du bidrager positivt og engageret til vores fælles opgaver og arbejdsmiljø.
  • Du kan lide forandringer og trives med en omskiftelig hverdag.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret og er god til at overskue opgaver og tidsfrister.
  • Du er nysgerrig af natur og åben over for at sætte dig ind i ny viden og lovgivning samt omstille dig til nye forhold.
  • Du er interesseret i digitalisering og arbejder ubesværet i Office pakken og gerne erfaring med KMD Nexus.
  • Du har kørekort og kan cykle kortere afstande.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og med principper for Ny Løn.

Vi ønsker at stillingen besættes pr. 1. oktober 2023, eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 34 timer.

Ansøgningsfrist
11. august 2023 kl. 08.00.
Ansættelsessamtaler finder sted den 22. august 2023 mellem kl. 8.00-15.00.
Kun ansøgninger sendt via ansøgningsformular vil komme i betragtning.

For yderligere oplysninger
Kontakt Centerleder Birgitte Borg på telefon 20 72 99 70.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holstebro Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holstebro Kommune, Thorsvej 63, 7500 Holstebro

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2329&ERId=83104

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861642

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook